LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Gamereactor

      Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

      Varför blev du medlem på Gamereactor?


      När jag gick med var jag ruggigt intresserad av spel. Var väl mest intresserad av Nintendos grejer om jag inte minns helt fel.

      Tror också jag läste Gamereactor väldigt flitigt sedan något år tillbaks då också. Intresset blev väl större då i och med det.
      • 0
      Började läsa GR när tidning nummer 3 släpptes och därefter följde jag upp på hemsidan ibland, men blev aldrig medlem förens 2009 då jag började bli sugen att börja skriva här med alla.
      "Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
      • 0
      Googlade på "spelnyheter" för massa år sedan och Gamereactor kom upp. Besökte sidan ett par månader utan att bli medlem, men joinade sen för julkalendern
      My signature this is.
      • 0
      Gick med första gången 2006 för att kunna vara med i julkalendern.
      Klappa fina katten?
      • 0
      Jag blev medlem för att jag såg en nyhet jag bara kände: "Det här måste jag kommentera på!", men också för att jag besökte GR väldigt mycket och tyckte den var bra såklart. Hur som helst så tror jag aldrig att jag kommenterade nyheten, av någon outgrundligt anledning.
      wats the wecoomended amout of de-dedodated WAM (i sould hab to my sevur?)
      • 0
      Petter.
      Någon som vill spela Shenmue III?
      • 0
      Min storebrorsa som gick under namnet "RISE" på GR. Han skrev en del runt 2007-08. Ett år sen fick jag lust att skapa mitt konto på en hederlig XP:a!
      "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
      • 0
      jag ville irritera allt och alla på sajten
      "Övriga inställningar"
      • 0
      För att jag gillar videospel.
      Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
      • 0

      Jag läste tidningen som religiöst när jag var pöjk 2006. När jag hittade hemsidan så hjälpte familjen till med att fixa konto. Vi tog beslutet att döpa den efter vår katt då. Ville mest av allt läsa recensioner om racing/fightingspel samt följa Petters blogg.

      Europaparlamentsval den 9 juni.
      • 0

      Hej. Jag var med här på GR för en himla massa år sedan. Tyvärr så glömdes inlogg och lösen bort så nu har jag skapat en ny profil. Kommer inte ens ihåg vad jag hade för användarnamn. Jag vill komma tillbaka till mina gyllene år igen. 

      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!