Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Hur länge har du hängt på GR?


För länge. Nu var jag rolig.
Garçon means boy.
  • 0
Sedan 2004.
-Manöver! Glädje upphör!
  • 0
Denna användare är registrerad 2009-10-13. Dock har jag haft en rad andra användare när jag var ung och dum.

Min första användare hette "beyblade". Gjorde en sökning på namnet och såg att jag skrev mina första foruminlägg i januari 2005, alltså innan jag var 13 fyllda. Minns dock att jag hängde på GR ett tag innan dess, fast jag inte skrev. Föga förvånande blev jag bannad efter ett tag. Ganska pinsamt att se hur låg nivå jag höll på den tiden, även om man kan skratta åt det.

Sen blev det en radda andra användare som blev bannade pga. spam och andra anledningar, innan jag tröttnade på sajten. Kom tillbaka senare på en användare kallad "Tommy_Vercetti" och var någorlunda mer seriös innan jag tröttnade igen.

Senare så var det någon tävling någon gång jag ville delta i, men jag hade dessvärre glömt mitt lösenord till Tommy_Vercetti (samt registrerat med fejkad info), så jag registrerade detta konto.


Ja det var väl det.
  • 0
Har hängt med oavbrutet sedan 2006. Nu börjar jag dock tröttna. Uppenbarlig produktplacering i bloggar, en allmänt tröttare attityd och ett helknasigt forum har gjort att man inte njuter lika mycket av Gamereactor som förr i tiden.
Another Kind Of Hero
  • 0
Blev medlem i februari 2007. Började inte vara här regelbundet förrän jag blev uppmanad till det hösten samma år av medlemmen Tipon (då Tipon2 efter ett glömt lösenord om jag minns rätt) som jag då gick i samma klass som.

Men, kör på augusti/september 2007.
To Dare is To Do
  • 0
varit här sedan det startades. men gick ej med som medlem föräns 03 så en hel del tag sedan.
In life, only death is certain But time and where is clueless.
  • 0
flyger väl in några gånger var dag sedan 2007-03-29 och fortfarande lika underhållande som alltid
  • 0
Sen 2004-09-13
  • 0
Snart 5 år, sedan 2007-06-14.
Glory to Arstotzka!
  • 0
  • Prey
  • Prey
Sedan 2006
_-_--_---/\-_--_/\_---_--\o/_---_--_-_ Swim, swim little man, swim away from the sharks, you have to save yourself!
  • 0
Sedan idag
DeeJayFrääsh
  • 0
2-3 år skulle jag gissa. Kan man inte kolla det någonnstans?
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Ganska precis 6 år. Utslaget på sammanlagt två konton (var en riktig bad-boy i unga år). Det känns ganska avlägset, trots att tiden gått fort. Ta vara på tiden ungdomar! .
The more I learn, the smaller I become.
  • 0
Citerar bjooo:
2-3 år skulle jag gissa. Kan man inte kolla det någonnstans?

Jo, det kan man. I ditt "krypin".
bjooo, Medlem sedan: 2010-02-14
  • 0
Citerar grodahn:
Ta vara på tiden ungdomar! .


Säger 18-åringen.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Citerar Hydra:
Citerar grodahn:Ta vara på tiden ungdomar! .

Säger 18-åringen.


Jag kände att det där skulle komma ;) Att jag är ung fråntar inte det faktum att de andra här också är det ;D.
The more I learn, the smaller I become.
  • 0
Jag själv blev medlem 2011-11-19 vid typ 20-tiden då jag av en slump kom in på Gamereactors sida. Och här man vart sedan dess
  • 0
2009.
Bring your drink, leave my knife.
  • 0
Typ 2 år snart, säkert 1 1/2 år sedan jag skapade ett konto.

Har inte varit allt för aktiv
  • 0
Firar snart 4årsjubileum. Medlem sedan 2008-10-06. Och om jag inte misstar mig "hängde" jag här tidigare än så.
Trying to make a living and doing the best I can
  • 0
Har varit medlem sedan 2006 men med ett annat användarnamn.
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
  • 0
Har vart medlem sedan 2010, men jag tror mitt första användarnamn blev skapat 2008.
  • 0
Lite mer än ett år.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Sedan 9/11 2010.
  • 0
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!