Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Förslag till förbättring på gamereactor.se!


Sen borde de införa så att månadens bloggare har en egen spalt i bloggsektionen, såsom redaktionen har.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Vad är MNC? Ja jag vet att det är något som alla vet utom jag..
BRING MIG SAFT AND NÅGOT ATT DRICKA
  • 0
Citerar Att Heta Fredrik"
<a rel="nofollow" href="http://www.gamereactor.se/forum/?forum=1&thread=140395" target="_blank:
http://www.gamereactor.se/forum/?forum=1&thread=140395</a>

Tack, ett extra tack för du inte skrattade åt mig
BRING MIG SAFT AND NÅGOT ATT DRICKA
  • 0
Nej, MNC ska inte öppnas tidigare. Snarare senare; vid tolv. Passar ju mer till namnet också.

Fast nä, det är bäst som det är nu.
  • 0
Jag tycker att tråden "Coolast avatar" ska byta namn till "Bäst avatar" för ett bredare användningsområde.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
  • Rash
  • Rash
Jag har förmodligen frågat det här förut, men varför får man inte använda fler än ett konto? Jag menar, vad är det som är så farligt?
"They're fools. You should eat them." - Urdnot Wrex
  • 0
Att man måste vänta 24 timmar innan man får skriva nåt när man precis blivit medlem, om det är nån som känner för att spamma så tror jag inte personen pallar vänta så länge.
  • 0
Citerar alzo_93:
Att man måste vänta 24 timmar innan man får skriva nåt när man precis blivit medlem, om det är nån som känner för att spamma så tror jag inte personen pallar vänta så länge.


Nja, gillar inte idén speciellt mycket. Om vi har problem med spammare så är det väll bättre att anställa flera moddar istället för att göra det sämre för nya medlemmar?
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Nja, gillar inte idén speciellt mycket. Om vi har problem med spammare så är det väll bättre att anställa flera moddar istället för att göra det sämre för nya medlemmar?


Men hur svårt är det att vänta 24 timmar innan man får skriva?;P Det är ju skitjobbigt när vissa spammar i sönder, blir bannade sen gör ett nytt account och fortsätter att spamma.
  • 0
Citerar alzo_93:
Men hur svårt är det att vänta 24 timmar innan man får skriva?;P Det är ju skitjobbigt när vissa spammar i sönder, blir bannade sen gör ett nytt account och fortsätter att spamma.


Det händer inte så ofta att det är något större problem.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Chaplin:
"tillbaka till forumet-knapp"


Bakstegsknapp på musen = win.

Fast det hjälper ju inte till på Iphonen.. Men det finns ju en bakstegsknapp vid hörnet där med så.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar alzo_93:
Citerar Mr Fizhman:
Nja, gillar inte idén speciellt mycket. Om vi har problem med spammare så är det väll bättre att anställa flera moddar istället för att göra det sämre för nya medlemmar?


Men hur svårt är det att vänta 24 timmar innan man får skriva?;P Det är ju skitjobbigt när vissa spammar i sönder, blir bannade sen gör ett nytt account och fortsätter att spamma.


Jag tycker nog också fler moddare istället. Ska man få nya medlemmar bitna på sajten måste man erbjuda så mycket som möjligt direkt. För många begränsningar kan få användare att dra vidare till andra forum.

Dessutom kan ju moddarna redan nu ta bort inlägg. Så om ingen kommenterar spammarens inlägg i en tråd, blir det som om de aldrig var där...
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
Jävla jobbig ny reklam! Nu ska GR börja med sån där jävel som följer med också!
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
håller med murdoc
carpe diem
  • 0
Om man klickar på en länk i spalten "Från Gamereactors forum" på förstasidan borde man komma till den sista sidan i tråden. Man använder ju den listan för att se vilka trådar som är aktiva just nu, och då vill man ju hoppa in i diskussionen direkt.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Videor borde vara i HD, annars går man ju hellre in på Youtube och kollar trailern eller vad det är för något där istället.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Stäng: http://www.gamereactor.se/forum/?forum=1&thread=154611&pag
e=1


För det första så är det en light-version av Tyck till om GR:s forumiter, för det andra så håller den låg kvalitet och för det tredje så vill jag strypa någon när jag ser den i övrigt och det vill ni väl inte ha på ert samvete?
"MOO" Because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
Inte för det spelar så stor roll, men varför är "Age of Conan tjejen" (spelet) som banner i tråden " Vilken film såg du senast?"
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Citerar Gamerman1:
Inte för det spelar så stor roll, men varför är "Age of Conan tjejen" (spelet) som banner i tråden " Vilken film såg du senast?"

Av samma anledning som att Bruce Irvin från Tekken är med på bannern i Banning Mania-tråden; Petter tycker att det här är ett spelforum, och därför bör spelfigurer pryda bannerna.
  • 0
Det borde finnas en möjlighet att nollställa påminnelser. Jag har 80 påminnelser på spel jag inte bryr mig om.
Om apan själv får bestämma!
  • 0
Finns det en spoilerfunktion på forumet? 0: Hur gör man?

http://www.gamereactor.se/blog/360LirarN/166037/

Se daniel_1995s kommentar.


Edit:
Spoiler:Aha...
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Borde det inte vara smart att göra så att man kan uppdatera sin Live Feed även utan mobil? Jag vet att meningen med den från början var att kunna uppdatera sin status när man inte var i närheten av Internet, men det vore kul att kunna göra det utan att till exempel skriva en blogg.
Paying for my freedom with your lonely unmarked graves
  • 0
  • X
  • X
Citerar The One And Only:
Borde det inte vara smart att göra så att man kan uppdatera sin Live Feed även utan mobil? Jag vet att meningen med den från början var att kunna uppdatera sin status när man inte var i närheten av Internet, men det vore kul att kunna göra det utan att till exempel skriva en blogg.


http://m.gamereactor.se fungerar fint utan mobiltelefon.
Kött är till för att ätas.
  • 0
Lite sen där...
She might think that I've forgotten her, don't tell her it isn't so.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!