Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Förslag till förbättring på gamereactor.se!


Citerar dinskugga:
Dom borde fixa Petters blogg så den inte tar hundra år att ladda in haha.

eller är det bara jag som upplever Petters blogg seg nu för tiden?

eller kan det vara FF som drygar ?


Känns inte så segt för mig.
  • 0
Förresten, upptäckte nu att man inte länge kan se vad ens vänner gjort?! Dåligt. :/
  • 0
Citerar Aaandy:
Förresten, upptäckte nu att man inte länge kan se vad ens vänner gjort?! Dåligt. :/


Kände också det. Vill se när folk bloggar jue.
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Citerar Aaandy:
http://www.gamereactor.se/brev/221941/Ens+uppdaterade+krypin
/

Troligen bara en bugg, med andra ord!


Får hoppas dem fixar det.
  • 0
Citerar special ops:
Citerar Aaandy:http://www.gamereactor.se/brev/221941/Ens+uppdaterad
e+krypin
/

Troligen bara en bugg, med andra ord!

Får hoppas dem fixar det.


Verkligen.
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Det är fixat nu, iaf för mig.
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Citerar skogis_psp:
Det är fixat nu, iaf för mig.

Samma här, skönt!
"We live in a rainbow of chaos." - Paul Cezanne
  • 0
borta
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Ett äkta system för @-användning i LiveFeed vore bra så man smidigt kan hitta LiveFeeds riktade till en själv.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Gick in på Vänner-fliken i mitt krypin och såg följande:

"För att avnjuta denna tjänst, se till att du använder ett uppdaterat och giltigt Steam-ID."

Vad innebär detta? Vad gör GR med mitt Steam-ID?
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
jag skulle vilja se funktion att välja om att live feed bloggar ska bara ses av vänner om det nu ej finns sån och jag är blind. För jag har inte förstå varför folk skulle vilja veta eller bryr sig om vad någon dom ej känner bloggar eller live feed. Visst dom kan välja att ändå inte läsa det men ändå endast vänner funktion eller privat skulle vara bra att ha.
  • 0
Ta bort Live-Feed och ersätt det med en Twitter-interaktion, som Loading bland annat kör med.
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Citerar skogis_psp:
Ta bort Live-Feed och ersätt det med en Twitter-interaktion, som Loading bland annat kör med.

Det tycker inte jag. Är fint att GR har en egen kanal enligt mig. Men den skulle kunna förbättras.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Ta bort den där reklam-sidan som slussar en vidare ibland? Va fan, varje gång den kommer upp funderar man på att aldrig mer besöka gamereactor. Jag förstår varför ni behöver reklam osv osv men när reklamen blir så irriterande att man funderar på att sluta besöka hemsidan helt så bör man nog tänka över den.

Säkert sagt millioner gånger, men värt att nämna igen.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Ett förslag är att ta bort de konsolversionerna av spelen ni inte recenserade av de spel som har flera konsolversioner på recensionsarkivet. T.ex Mw3 har ni antagligen recesenrat 360, PS3 och PC versionen av, men det kommer upp som ett 8/10 spel på DS-sidan. Och Mw3 är nog rejält sämre än så till DS, bara ett exempel.
Happy Gaming :D!
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Ta bort den där reklam-sidan som slussar en vidare ibland? Va fan, varje gång den kommer upp funderar man på att aldrig mer besöka gamereactor. Jag förstår varför ni behöver reklam osv osv men när reklamen blir så irriterande att man funderar på att sluta besöka hemsidan helt så bör man nog tänka över den.
"We live in a rainbow of chaos." - Paul Cezanne
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Ta bort den där reklam-sidan som slussar en vidare ibland? Va fan, varje gång den kommer upp funderar man på att aldrig mer besöka gamereactor. Jag förstår varför ni behöver reklam osv osv men när reklamen blir så irriterande att man funderar på att sluta besöka hemsidan helt så bör man nog tänka över den.


Tål att skrivas igen.
  • 0
Kollade någon tråd bak och hittade inget om detta, och ber om ursäkt i förväg om det jag nämner redan har dragits upp innan.

Ibland känner jag att jag vill infoga någon smiley lite längre upp i efterhand. Och av ren reflex så scrollar jag upp i mitt inlägg, lägger markören efter stycket jag vill sätta den och trycker på den smiley jag vill använda. Men vips, så lägger den sig längst ner i min lååånga kommentar. Så får jag scrolla ner och sedan upp igen. Vilket är fantastiskt frustrerande emellanåt!
Mitt förslag; Lägg smileyn där man har satt markören.

Vilket tar mig till nästa punkt. Den rutan man skriver sin kommentar i är inte så stor, och när man skriver ett längre inlägg så blir den lilla rullningslisten ute till höger ganska känslig. Så det kan vara svårt att hitta tillbaka.
Mitt förslag; Gör rutan dynamisk! Gör den så att den är så stor som den är nu, men att den kan expandera till att bli dubbelt så lång.

Skulle också vara fint om man kunde markera en mening eller ett ord, och sedan trycka på knapparna till vänster som genererar HTML taggar. Så att det man har markerat direkt blir omslukat av denna tagg. Men här är det samma syndrom som när man klickar på smileys, det lägger sig på botten och skiter högaktningsfullt i var du har lagt markören!

Jag har inte än gjort en tråd så jag vet inte om detta gäller där också. Men när man skriver en lång kommentar och har med ett par HTML taggar så kan det hända att man missar att avsluta dem eller helt enkelt råkar skriva sin tagg fel. Det hade kunnat vara bra att se hur ens kommentar kommer se ut innan man postar den, så att man slipper gå in och redigera för man märker att något ser helt knas ut!
Mitt förslag; Gör det möjligt att förhandsgranska sitt inlägg. Att man trycker på "Förhandsgranska" och får se hur kommentaren med taggar o.s.v kommer att se ut, innan man lägger kommentaren.

Jag saknar även ett par taggar som kunde vara användbara. T.ex. möjligheten att kunna skapa en lista. Räcker med en ordered eller unordered list, <ol></ol> eller <ul></ul>, tycker jag. Kan ju vara något att överväga!
Skulle också kunna vara en idé att införa så att man kan infoga bilder och YT-videor direkt, som skalar ner bilderna till en maxstorlek och gör dem klickbara. Det är så klart inte något viktigt, men något att ta en kik på

Tack för mig!
  • 0
Citerar deanwin:
Tack för mig!


Ja. Ja! JA!
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Förvisso är jag inget geni men jag har lyckats lista ut att gästboksfunktionen har ett ganska stort problem. Inga notifikationer ges när man postar inlägg för snabbt utan inläggen slås ihop till ett. Troligen för att förhindra spam eller liknande. Men man skulle väl kunna göra så att man i alla fall får notifikationer om en av ens vänner frekvent postar i gästboken?
  • 0
Skrev ett brev om det men får ta det här.

När man lägger till spel i sin sida så kan man bara lägga till ett åt gången för att slussas tillbaka bort till huvudsidan i sitt "krypin". Jag som sitter med 90+ spel orkar ju knappast med det. Iofs är det inte viktigt att ha det men ändå.

Förslaget är alltså att man ska kunna kryssa för flera spel och lägga in samtidigt.
"Lyssna inte på vad jag säger utan vad jag menar istället"
  • 0
Citerar Lancelot:
Förslaget är alltså att man ska kunna kryssa för flera spel och lägga in samtidigt.


Måste fixas, ja.
  • 0
En utkast-funktion till bloggen/spelrecensionerna vore trevligt.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar deanwin:
Tack för mig!


Citerar Glass Simon:
En utkast-funktion till bloggen/spelrecensionerna vore trevligt.


Skit bra förslag.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!