Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Förslag till förbättring på gamereactor.se!


vad är det som händer, menyerna bläddrar runt av sig själv numera? känns om något ännu stökigare nu.
Scoreacek scores again
  • 0
Citerar Snoken:
Hade det kortkommandot på min gamla dator, men inte denna.

Vilken dator har inte det?
I övrigt - intressant funktion, men först ser jag gärna att alla buggar som redan finns elimineras. Notifikationerna har ballat ur helt för mig, har fått om flera år gamla recensioner skrivna av medlemmar...
  • 0
Citerar Snoken:
för då förnyas hela sidan. Det liksom blinkar till.


Låter som en sjukt onödig funktion. Som sagt, F5 sköter det snyggt. Trots blinkande.



Edit:
Däremot kommer man till en reklamsida då i värsta fall. Kanske är ofta? Ta bort den gärna.
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe II Xx:
vad är det som händer, menyerna bläddrar runt av sig själv numera? känns om något ännu stökigare nu.


De roterande menyerna fanns way back in the day innan de sedan togs bort. Det var lika irriterande på den tiden :/
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Hur kommer det sig att det inte längre går att läsa in hela nyhetsflödet i appen genom att scrolla? Förr kunde man gå tillbaka flera år om man så ville och nu går det bara att läsa in ca 20 nyheter vilket betyder att om man inte sitter och kollar Gamereactor varannan timme så missar man nyheter.
  • 0
Krypinet är fortfarande inte fixat. Det staplas påminnelser på påminnelser.

Är det ett stilval från danskarna?
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Krypinet är fortfarande inte fixat. Det staplas påminnelser på påminnelser.

Är det ett stilval från danskarna?


Börjar faktiskt bli väldigt irriterande, har drygt över 50 (!) påminnelser på varandra som vägrar att försvinna.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
En funktion som gör att man kan blockera/censurera användare.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar Imperial scout:
Börjar faktiskt bli väldigt irriterande, har drygt över 50 (!) påminnelser på varandra som vägrar att försvinna.


Hallelujah! Nu försvinner dem!

Citerar Straholic:
En funktion som gör att man kan blockera/censurera användare.


Annars finns "Röstnings"-knappen som dog för några år sedan.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Lägg till en block funktion som vilken annan sida som helst. Att kunna blocka användare man inte gillar är en mänsklig rättighet.

Får skriva en blocklist på mitt krypin annars.
banna mig tack
  • 0
  • Bewi
  • Bewi
Ni borde verkligen införa att man kan ta bort sitt konto, jag vill inte vara medlem här längre.
  • 0
Citerar Bewi:
Ni borde verkligen införa att man kan ta bort sitt konto, jag vill inte vara medlem här längre.


Vill man inte vara med här mer så är det bara att logga ut och sedan låta bli att logga in igen - svårare än så är det inte. Tyvärr har Gamereactor (för tillfället) ingen avregistrerings-funktion.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar Bewi:
Ni borde verkligen införa att man kan ta bort sitt konto, jag vill inte vara medlem här längre.


Skriv bara nått skit till redaktionen eller reta upp massa medlemmar. Då blir du bannad och ditt konto försvinner. Tyvärr måste man gå den vägen ifall man vill avsluta kontot. Allt bara för att GR ska kunna räkna med inaktiva medlemmar i statistiken.
banna mig tack
  • 0
Har velat avregga mitt konto och starta nytt med annat användarnamn men får ej. skitdåligt minstsagt. Skrev till en modde då jag frågade, 'måste jag länka porr i min blogg för att få kontot avstängt lr?' fick då inget svar så det indikerar väl på att det är den vägen man får gå. ^^ Kör på ba
  • 0
Citerar CapYx:
Har velat avregga mitt konto och starta nytt med annat användarnamn men får ej. skitdåligt minstsagt. Skrev till en modde då jag frågade, 'måste jag länka porr i min blogg för att få kontot avstängt lr?' fick då inget svar så det indikerar väl på att det är den vägen man får gå. ^^ Kör på ba


Väntar med spänning på porr
banna mig tack
  • 0
Citerar CapYx:
Har velat avregga mitt konto och starta nytt med annat användarnamn men får ej. skitdåligt minstsagt. Skrev till en modde då jag frågade, 'måste jag länka porr i min blogg för att få kontot avstängt lr?' fick då inget svar så det indikerar väl på att det är den vägen man får gå. ^^ Kör på ba


Varför vill du börja om?

Citerar Filosofen:
Väntar med spänning på porr


Moget.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar AG Jati:
Hallelujah! Nu försvinner dem!


Inte för mig, de stannar envist kvar fortfarande.

Men då lär det nog inte dröja länge till nu!
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Citerar Straholic:
Citerar Filosofen:Väntar med spänning på porr

Moget.


Jag skämtade tillbaka med CapYx. Inte med dig.
banna mig tack
  • 0
  • over
  • over
Asså nån måste fixa den där ****** roterande Kommentar/ forum/ live feed.
Det är sjukt irriterande när det håller på o hoppa.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
Är det någon som faktiskt jobbar på GR som läser detta?
be together, not the same
  • 0
  • over
  • over
Citerar Newbie13:
Är det någon som faktiskt jobbar på GR som läser detta?

Det är det säkert , frågan är dock om det är nån som jobbar med hemsidan.
Jag har haft uppe dett i brevlådan förut att utvecklingen av sidan i princip står still, vi fick "like" knappar och ett ganska värdelöst notis system.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Citerar over:
Asså nån måste fixa den där ****** roterande Kommentar/ forum/ live feed.
Det är sjukt irriterande när det håller på o hoppa.


Min tanke också Antagligen så är dom nöjda med upplägget.
  • 0
-Ibland säger sidan att jag slår in fel användarnamn eller lösenord även fast jag inte gör det. Efter 20 försök kommer jag in.

-Like-knapparna buggar upp sig.

-Trött på att notiserna samlas på en lång lista på ens profil.

-Tycker att profilen enbart ska visa de 5-10 senaste bloggarna som man har skrivit och inte alla blogginlägg.
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
Citerar over:
Citerar Newbie13:Är det någon som faktiskt jobbar på GR som läser detta?

Det är det säkert , frågan är dock om det är nån som jobbar med hemsidan.
Jag har haft uppe dett i brevlådan förut att utvecklingen av sidan i princip står still, vi fick "like" knappar och ett ganska värdelöst notis system.


Gamereactor är en gratis tidning/sajt och har därför inte samma ekonomiska resurser som t.ex. Aftonbladet har. Därför har de antagligen inte råd att anställa lika många som jobbar med hemsidan. Däremot så tvivlar jag att de latar sig. Det är inte lätt att driva en stor hemsida så jag förstår dem verkligen!
  • 0
Citerar -Ogge-:
-Like-knapparna buggar upp sig.

-Trött på att notiserna samlas på en lång lista på ens profil.

-Tycker att profilen enbart ska visa de 5-10 senaste bloggarna som man har skrivit och inte alla blogginlägg.


Försökte att gilla inlägget då jag håller med till 100%, men eftersom knappen har buggat upp sig får jag istället citera och säga att jag håller med till 100%!
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!