Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Är du nöjd med ditt namn?


Nej.
Näh.
  • 0
Ja vart inte nöjd. Ja brukar bara kollar på saker och på parfymen ''jockey'' och då fick det bli dey också
  • 0
Förstår mig inte på folk som lägger till siffror i namnet. "Sweet1234" i don't get it.
  • 0
jag är nöjd
Coughin like you got a cold or something, tryna OD on THC.
  • 0
Nej
I bajs växer det bäst
  • 0
Nej för fan!
''The reality is no match for the Legend.'' - Solid Snake
  • 0
Nej, usch fyfaen.
  • 0
Fan nöjdast i Sverige!
Det är lätt att bli en skitstövel.
  • 0
Nej.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Beror på om man frågar efter riktigt namn eller nick, jag är överlag nöjd med båda.
Andreas Blom / Gamereactor
  • 0
Jaha. D: Är det här om IRL-namn eller GR-namn? Ja på IRL, nej på GR-namn. :3
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Hade ni grabbar läst startinlägget hade ni märkt att det gäller namn här på GR.

Och ja, jag är rysligt nöjd faktiskt. Känns ganska jättemycket som jag.
I'm merely remarking upon the paradox of asking a masked man who he is.
  • 0
Nja, kunde varit bättre.
  • 0
Naj vafan, vill heta LizardKing. D:
Bara glider liksom
  • 0
Näj det är jag absolut inte.

Jag har försökt att göra 3 andra konton och blir lika förvånad när de nya blir avstängda.

NAMNBYTESFUNKTION TACK!!!
  • 0
Jag har haft två tidigare användare på Gamereactor. Den första hette "James 007". Jag insåg ganska fort att detta var enormt töntigt och inspirerades av en gammal räv här på forumet som hade tagit delar av sitt riktiga namn och snickrat ihop till ett snyggt nick.

Mitt nya nick blev "Ejohrik", efter Erik Johansson. Det är nicket som jag fortfarande använder precis överallt. Några år senare fick jag ett enormt intresse av Rubiks Kub och fick tillåtelse att skapa ett nytt konto med namnet "Cubefreak".

Jag är just nu väldigt nöjd med Ejohrik, men lite mindre nöjd med Cubefreak.
Mr. Rubik, Mr. Rubik...
  • 0
Absolut inte
  • 0
Nöjd
Det är lätt att bli en skitstövel.
  • 0
japp
Coughin like you got a cold or something, tryna OD on THC.
  • 0
  • Amox
  • Amox
Citerar stupd chrill:
Jag har försökt att göra 3 andra konton och blir lika förvånad när de nya blir avstängda.


Ta bort detta först då.

OnT: Ja jag är nöjd med mitt namn. ^^
Amor vincit omnia.
  • 0
Mycket nöjd.
  • 0
Väldigt nöjd
  • 0
Nej
En gamer utan spel är ingen gamer. En ostmacka utan ost är ingen ostmacka
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!