Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Är du nöjd med ditt namn?


Nja, vill ha ett lite mer stil rent, men är ett gammalt namn... och det ändrar man inte på ;)
If we don't learn easy lessons, they get harder.
  • 0
Nej, jag ångrade mig sju sekunder efter att ha registrerat mitt konto.
Sluta.
  • 0
Jag är väldigt nöjd med mitt namn eftersom att det är mitt alldeles eget!
Respekt är vad vi behöver!
  • 0
Ganska nöjd men om jag hade fått bestämma nu hade jag inte hetat det.
  • 0
NEJ! Absolut inte.
  • 0
Nepp, jag hatar mitt namn.
Även fast jag älskar Super Mario så är jag nu en större manga/anime-fan, så jag skulle vilja heta något som har med manga/anime att göra.
"There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
  • 0
Nej. Vad som helst vore bättre. T.o.m. Olof.
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Verkligen inte men så går det när man blir medlem när man är 13 år gammal

Btw, det går inte att byta namn va?
Och jag hade kommit undan med det om det inte vore för er snokande snorungar!
  • 0
Är nöjd. Hade dock velat ha en stor bokstav i början.
  • 0
Jag gillar Little_Boo men jag gillar inte mitt irl efternamn, Leth (uttalas "Lätt") you can imagine why...
peek-a-BOO
  • 0
Verkligen inte, Var en snorunge då och gillade Dragonball
Forza Inter <3
  • 0
Jag är absolut inte nöjd. I början var jag det men sen märkte jag hur dåligt det var.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Är inte heller nöjd, det låter som att jag är en Nintendo-fanboy när mitt Wii har stått och samlat damm i 2 år, man får nästan dåligt samvete. Hehe
  • 0
Nej, jag vill heta Balzary.
Smile from the streets you hold
  • 0
vill nu heta MulMEr FläzzkluÖrd.
Jets are like comets at sunset
  • 0
jag gillar mitt namn, har haft det till allt sedan jag spelade metroid prime, men vet inte varför riktigt jag har med 81, är inte född då en men antar att "phazon81" låter lite skojigare än "phazon90"

det enda jag ångrar är att jag inte har stor bokstav, sånt korrigerades automatiskt på vissa ställen så antog att det skulle va så här med.
My signature this is.
  • 0
Ja.
"Ett citat."
  • 0
Mycket nöjd.
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Mycket
I got holes in my shoes, I play the down payment blues
  • 0
Inte nöjd alls, vafan tänkte jag med
Nee
  • 0
Tjaa ...vet inte riktigt vad mina föräldrar tänkte men det var ju i alla fall inte upptaget på GR
  • 0
Asnöjd

Fast om jag blivit medlem idag så hade jag hetat Behog.
Gamertag: Tapetklister
  • 0
Hade kanske valt ett mer gameraktigt namn... men gjort är gjort och jag är inte missnöjd!
Do what you can, with what you have, where you are.
  • 0
Det funkar inte i Sverige. Svenskar är för rasistiska. Chaan är ett ord/namn i Thailand dit vart 10:e svensk åker ibland men det hjälper inte. Internationellt fungerar det utmärkt.

Edit, räknade fel. ½ miljon svenskar har varit i Thailand?
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Har gått under samma nick sen jag var åtta och hittade till det stora internettet, och tycker väl att det funkar. Använder ett annat i spel för det mesta, men Minilena är hyfsat synonymt med mig känns det som (även om jag i princip aldrig kallas för det i verkligheten).
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!