Svenska
Gamereactor
nyheter
Returnal

Returnal körs i dynamisk 4K och 60 bilder per sekund med ray-tracing

Prenumerera på vårt nyhetsbrev här

* Obligatoriskt att fylla i
HQ

Du vet förmodligen redan vid det här laget att ray-tracing är en läcker effekt men också en rejäl belastning för GPU:n, vilket vanligtvis innebär att du måste sänka upplösning eller bilduppdatering för att kunna lägga till det. Men det finns några spel som inte tvingar dig att välja.

Finska Housemarque levererar ett exempel på just detta med sitt kommande Returnal. Via en nu borttagen tweet från Playstation Portugal har det nu avslöjats att Returnal körs i dynamisk 4K med 60 bilder per sekund och ray-tracing. Därmed kan vi alltså vara beredda på ett snyggt spel när Returnal lanseras exklusivt för Playstation 5 den 30 april.

HQ
Returnal

Relaterade texter

8
Svag lansering av Returnal till PC

Svag lansering av Returnal till PC

NYHET. Skrivet av Jonas Mäki

Returnal anses allmänt vara en höjdare och vann till och med priset Årets spel 2022 vid förra årets BAFTA-event. Det verkar dock som om denna kritiska framgång inte...



Loading next content