Svenska

Christian Gaca GR DE Oversattning Jonas Maki

Alla texter av Christian Gaca GR DE Oversattning Jonas Maki

2
Detroit: Become Human

Detroit: Become Human

Prettokungen Cage är tillbaka med ännu en spelbar dramathriller och Gamereactor hälsade på hemma hos Quantic Dream

Text: Christian Gaca, GR DE (Översättning: Jonas Mäki)
Rise of the Tomb Raider

Rise of the Tomb Raider

Gamereactor har spelat några timmar av Rise of the Tomb Raider. Hur lovande är det egentligen? Det besvarar vi i denna mastiga förtitt...

Text: Christian Gaca, GR DE (Översättning: Jonas Mäki)
Crackdown 3

Crackdown 3

Maximal förstörelse i en enorm och öppen storstad är grundreceptet Microsoft lockar med i Crackdown 3. Vi har tagit reda på om det är så kul som det låter...

Text: Christian Gaca, GR DE (Översättning: Jonas Mäki)
HQ
Quantum Break

Quantum Break

Om man tittar Sam Lake från Remedy djupt i de trötta Gamescom-ögonen, så ser man en lika dedikerad som passionerad utvecklare som älskar djupa historier. Så var...

Text: Christian Gaca, GR DE (Översättning: Jonas Mäki)
Gamereactor har testat Project Morpheus

Gamereactor har testat Project Morpheus

Det vita headsetet vilar bekvämt mot huvudet och liksom stänger ute mig från det öronbedövande ljudet från Gamescom med hjälp av en tystare värld där en dykare simmar i...

Text: Christian Gaca, GR DE (Översättning: Jonas Mäki)
8
Borderlands: The Pre-Sequel

Borderlands: The Pre-Sequel

Under Gamescom fick vi till slut äntligen chansen att lattja runt med Claptrap. Och Gearbox lilla robot är precis så vansinnig att spela som man kunnat förutspå, till fansens stora glädje...

Text: Christian Gaca, GR DE (Översättning: Jonas Mäki)
4
Lego Batman 3: Beyond Gotham

Lego Batman 3: Beyond Gotham

Det börjar kännas som att det släpps ett nytt Lego-spel från TT Games varje månad. De kommer lika regelbundet som lönen och gör både utvecklaren och utgivaren Warner...

Text: Christian Gaca, GR DE (Översättning: Jonas Mäki)
5
Forza Motorsport 4-intervju

Forza Motorsport 4-intervju

Gamereactor träffade Dan Greenawalt, mannen bakom Forza Motorsport-serien för ett snack om trimning, headtracking och vad man egentligen kan lära sig av deras senaste simulator...

Text: Christian Gaca, GR DE (Översättning: Jonas Mäki)
HQ